Måndag ♥

Hej!
Igår blev det ingen uppdatering för att jag orkade inte, och för att jag hade loppis på Bromma Plan , vi behövde lite mer pengar till klass resan! :) Jag tror att vi fick ihop 5000:- :D ♥♥♥ Skit bra! ♥

Idag var det att stiga upp "tidigt" och gå till bussen, mot skolan! I skolan var det väl bra , lite små segt i början men när skratten mellan mig, Stene och Sten (amanda & sara) hade startat blev det jäkligt kul! ;) ♥ vi har så SJUKT kul tillsammans ♥ ååååhh! ÄLSKAR ER ♥♥♥ :*  Efter Idrotten, sista lektionen, var jag tvungen att vänta i 50 minuter för att jag skulle gå på tutorial! zzzz.. Var så himla hungrig och trött och sen klockan halv 5 när jag skulle gå från skolan ser jag att mamma, pappa och sofia står med bilen utanför ♥♥ Precis vad man behövde efter en lång dag i skolan!♥ Nu är jag hemma, har pluggat, ätit middag, softat framför iPaden i soffan, suttit framför photoshop i någon timme ;) ♥♥  Nej, nu måste jag skriva ut min Engelska Powerpoint ifall jag inte har tillgång till dator :/ ♥♥

Kram Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0