Mycket inlägg idag ;)

Ja som sagt , rubriken säger det mesta! ;)
jag mår inte speciellt bättre idag än jag gjorde igår.. Snarare sämre.. :( var hos doktorn igårkväll och de sa att jag inte hade streptokocker , tog halsprov, men att efterssom jag har jätte ont i näsan, pannan, kinderna och runt omkring näsan så sa doktorn att det kunde vara en början på Bihålsinflammation (långt ord ;)) men  inget visades på proverna så vi skulle vänta till imorgon och om det är samma med näsan eller värre  skulle vi komma tillbaka och få medicin.. :/ Men vi fick medicin för det halsonda, typ någon munskölj som sk ata bort det onda! så förhoppningsvis kan jag gå på måndag! :) :P hehe vad långt det blev nu ;) ♥

Nej nu ska jag Sova!



BTW.. TILL SARA MIN MAIL FUNKAR TYP INTE OCH MIN MOBIL HAR LADDAT UR SÅ JAG KAN INTE MAILA SO'n MEN TACK ÄNDÅ ♥♥♥ PUSS LOVE U ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Btw; vi gör nyhetspresentationen på tisdag istället.

Krya,



Sara

2012-04-20 @ 16:17:49
URL: http://myownsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0